fredag 9 april 2010

Nu äntligen...

Efter nästan ett år gruvande tog jag helt enkelt tag i saken i onsdags, och så här efteråt så vet jag inte varför jag hade fått för mig att det skulle vara så besvärligt att sy nya köksgardiner. Det som var lite trixigt var att man inte kan stryka på mönstret eftersom det är nån slags plast, och jag använder strykjärnet flitigt när jag syr.


Äntligen på plats.



På den nedre bilden kan man se mönstret tydligare än på den övre. Jag har fortfarande inte hittat några nya fönsterlampor till köket, men nu när jag äntligen fått gardinerna färdiga så kanske det lossnar även på lampfronten.

Ha en bra dag

1 kommentar:

  1. Vad fint det blev :o) Sen vill jag sända STORA grattis kramar oxå,jag var hos Vickan nämligen och såg ett brev ;o) Så himla kul!!
    Kram Monkan

    SvaraRadera