lördag 5 juni 2010

Plantering.

Idag har jag och äldsta dottern varit i stan och inhandlat skor till henne. Jag köpte även lite blommor som jag dels har planterat på pappa och storebrors grav.



Sen köpte jag även så att jag kunde plantera lite hemma också. Tycker att det är så trevligt med blommor, tyvärr så har det inte funnits lika mycket tid som lust till att plantera. Nu skulle jag bara ha tagit mig i kragen vad gäller fönsterputsningen också. Brukar alltid ha det bortgjort till skolavslutningen, och nu är det inte många dagar kvar till sommarlovet börjar.

Ha det gott

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!!!
    Nu var det längesedan jag var här hos dig!!! Har missat mycket ser jag!!!!
    Ha en fin kväll!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  2. Vad fint du gjort på din pappas grav.
    Kram på dig!

    SvaraRadera