måndag 6 juni 2011

Udda plantering

Härom veckan kom en av grannarna och undrade om jag ville ha hans pion, självklart blev svaret. Så han kom med pionen mitt i mitt bullbak. Snäll som han är grävde han ner pionen i komposten i väntan på att jag skulle plantera den där jag vill ha den.

Eftersom mitt liv har varit lite hektiskt på sistone så står pionen kvar i komposten, men, men, jag är helt övertygad om att livet lugnar ner sig snart.

Jag blev så lycklig härom dagen när jag upptäckte att mina jordgubbsplantor blommar :) inser dock att nu borde jag ha varit och inhandlat åkerbärs- och smultronplantor.

Det som tar upp det mesta av min lediga tid nu är fönsterbyte, målning och brädfodring, men bra blir det.

Hoppas ni haft en underbar helg i solen.
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar