söndag 25 oktober 2009

Intensiv helg.

Denna helg har varit riktigt intensiv, mycket att göra på lite tid. I fredags kom vår snälle granne över på middag, naturligtvis så hjälpte han även till i Olivias rum. Vi har sån underbar tur med våra grannar, de är helt klart fantastiska.

Gårdagen började med att jag och Olivia skulle sälja bingolotter för hennes lag på konsum. En och en halv timme var vi uppsatta på, men eftersom det inte kom någon efter oss, så fick Olivia gå hem så att hon skulle hinna äta lunch innan hon hade innebandymatch. Själv blev jag kvar en och en halv timme till, så drygt. På dessa tre timmar sålde vi tio lotter, inte mycket. Tur att det mellan varven kom förbi någon man kände, så man kunde fördriva tiden en stund. Efter det blev det järnet hem och slänga i sig lite lunch och så iväg på Olivias match. De spelade riktigt bra, men det blev förlust med ett mål.

Väl hemma igen så var det dags att förbereda middagen, B och K med familj kom och hälsade på. Det var så trevligt och avkopplande, skönt att få umgås och surra en stund.

Idag har vi varit och uppvaktat sambons farmor, sen har alla diverse hushållssysslor som måste göras hunnits med. Så nu funderar jag på att sjunka ner i soffan ett tag.



För några veckor sedan köpte jag en murgröna till hallfönstret, jag måste säga att den har tagit sig riktigt bra, växer och frodas. Hoppas det håller i sig.

Ha en trevlig kväll

1 kommentar:

  1. haha, ja, jag Emilia Björn och Samuel körde ju singstar! Snyggingarna mot gubbarna, haha ;)

    SvaraRadera