lördag 3 oktober 2009

Härlig lördagsmorgon.

Idag har jag haft en riktig mysmorgon tillsammans med Nellie. Hon vaknade klockan sju och vi smög oss ner, jag gjorde välling som hon åt i mitt knä. Vi har sett bl a. Byggare Bob och Nicke Nyfiken. Sen tyckte hon att det var dags att läsa tidningen...



Hon är så mysig mitt lilla troll.



I veckan har jag faktiskt hunnit med lite mer än bara jobb, bl a så har jag äntligen hunnit plantera växterna jag köpte förra helgen. Hoppas bara att de tar sig, de hade hunnit bli rätt torra...






Nu är det lite höstfint utanför dörren.

Idag så hoppas jag hinna med att fortsätta göra höst på gården, jag skulle behöva hinna hänga upp gardinerna i vardagsrummet, sen bär det iväg på fyrtioårskalas. Det ska bli så trevligt.

Ha nu en bra dag i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar