söndag 15 november 2009

Tapetseringen klar.

Här känns det som det går undan, jag trodde att vi inte skulle hinna börja tapetsera förrän idag, men oj så fel jag hade. Min underbare sambo började att hänga några våder redan på fredagkväll när jag och Olivia var på discot som hennes klass ordnade.

I lördags kom världens bästa granne K över och hjälpte till att tapetsera resten medan jag och Olivia var på hennes innebandymatch. Underbart att komma hem och det nästan var färdigt.

Efter middagen röjdes det en del, så kom K med son över och så la de in golvet. Det är inte klokt vad de hunnit. Det ska bli så kul att se Olivias min när hon kommer hem ikväll.




I dag ska jag putsa fönstren i Olivias nya rum, de är inte direkt rena efter att slipande som varit. Det gäller att passa på när det är plusgrader. Sen ska jag se om jag inte hinner baka lite också, och som vanligt har jag lite jobb att göra. Jag måste planera upp nästa vecka och rätta matteböcker, tänkte försöka hinna med så mycket som möjligt medan Nellie sover.

Ha en bra dag.

1 kommentar: