onsdag 29 september 2010

Förälskelse

Jag har länge letat lampor till fönstren i köket och vardagsrummet, men jag hittar ju aldrig några jag vill ha. Det är nästan så jag börjar misströsta och då går lampan i trappen sönder. Plastlampor håller inte allt för bra :( så helt plötsligt var det ett ställe till jag var tvungen att hitta en lampa till, suck. Men så plötsligt händer det, Ikea katalogen kom och jag blev förälskad. Med tanke på mina synfel borde jag inte gilla den här lampan, men jag kan bara inte låta bli.


Synkontrollerna kan numera utföras i trappen, eller inte riktigt, men jag gillar placeringen.

Den ger ett härligt sken på kvällarna, så nu är det bara köket och vardagsrummet som behöver nya lampor, men nu när hoppet är tillbaka så hittar jag säkert snart några som passar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar