onsdag 18 maj 2011

Vackra ting.

Det är inte klokt vad tiden springer iväg. Just nu känns det som jag inte alls hinner med, men jag gissar att det är många med mig som känner så. Inte minst nu när man ska hinna allt det man alltid ska hinna plus att man vill hinna med att göra i ordning tomten för sommaren.

Förra helgen åkte jag och min man iväg och bodde på hotell hela helgen. Det var gudomligt skönt. Tänk att äta när man är hungrig, få maten serverad och bort plockad, inte behöva resa sig från bordet en enda gång om man inte vill det själv förstås. Sen att sova när man är trött och vakna när man vaknar, snacka om vardagslyx för småbarnsföräldrar.

Under denna helg hann jag besöka den underbara butiken Butik Annelie. Jag hade lätt kunna göra av med mycket pengar på detta ställe. Det fanns underbara saker överallt :).



Jag önskar er en trevlig kväll, kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar