söndag 6 september 2009

Inga rönnbär här inte.

Just nu går ingenting riktigt som jag tänkt mig. Jag gick ut i skogen idag för att plocka rönnbärsklasar, men det ville sig inte riktigt. Jag hittade tre bär här och tre bär där, inte riktigt vad jag var ute efter. Jag vet vart det finns precis sådana klasar som jag skulle vilja ha, men jag tror inte att grannen uppskattar om jag kapar deras rönn.

Med snickerierna går det inte ett dugg bättre. Jag var ut i garaget för att hämta brädan jag skulle använda mig av, men jag hittade den inte. Så jag gick in och frågade sambon om det fanns någon sådan kvar. Svaret blev att han trodde det, men efter en koll så upptäckte han att det fanns ingen sån bräda kvar. Suck, så nu vet jag inte hur jag ska göra. Fara och köpa en ny, eller strunta i projektet helt och hållet. Jag lägger det iaf på is ett tag.

Ikväll har jag varit på fotbollsmatch, Olivias lag vann. Det är alltid lika kul när tjejerna vinner, just nu är de inne i ett riktigt flyt.

1 kommentar:

  1. Ja visst är det väl typiskt att de finaste rönnbären är på någons tomt, står ett här bredvid men också på en tomt.
    Kul att det går bra för din dotter, här har det också varit fotboll med dotter och vinst.
    Kram Anneli

    SvaraRadera