lördag 26 september 2009

Gåva.

I torsdags bjöd min mamma oss på middag, alltid lika gott och skönt att få komma hem till mamma och få sig mat. I hallen så har mamma en otrolig spegelbyrå och på den byrån hängde det en vacker klocka, som mammas mormor har haft. Jag visade den för sambon och sa att jag skulle vilja ha en liknande nu när jag börjat jobba igen. Naturligtvis lyckades mamma gå förbi i samma veva. -Du får den, sa min älskade mamma. Det är helt otroligt att den fungerar fast den är så gammal, jag tycker den är fantastiskt vacker också. Så tack, tack, tack kära mamma.



Jag hade otroliga problem med att få till en bra bild av klockan, detta blev den bästa. Min kamera tycker varken om att ta närbilder, eller att man zoomar. Det är helt enkelt dags för en ny kamera.

Hoppas ni får en bra dag i blåsten.

2 kommentarer:

  1. Åh vilken fin klocka, hade en liknande tills min son då han var liten och hade en kompis hemma bestämde sig för att se hur den såg ut inuti!!
    Så kan det gå, så häng den högt hi,hi.
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Vilken rar mamma du har:)
    Kram,kram!

    SvaraRadera