onsdag 16 september 2009

Saknad

Det är rätt mycket runt omkring mig nu, och jag hinner inte riktigt med känner jag, på gott och ont. Ikväll har jag först varit på arbetsplatsträff, för att sedan hämta upp mamma och fara på graven för att göra höstfint. Min älskade storebror kunde tyvärr inte vara med, för att han styckade älg ikväll, men annars brukar vi alltid följas och göra iordning graven. Min pappa skulle ha fyllt år idag om han levt. Det är snart femton år sedan han dog, ibland känns det som en hel evighet sedan och ibland känns det som det var igår. Men jag saknar honom enormt, och det gör ont i hjärtat när jag tänker på att han aldrig hann träffa sina barnbarn.

Vi planterade iaf och tände ljus. Jag hade tänkt ta med kameran och fota, men glömde totalt bort det.

Saknar dig så pappa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar