lördag 27 mars 2010

Är det verkligen samma?

Jag hade ju turen att få en gammal klocka av mamma för ett tag sedan. En underbar gammal klocka som jag lämnade in för rengöring och genomgång. När jag fick tillbaks den kunde jag knappt tro att det var samma klocka. Tyvärr tar min kamera kassa närbilder och att zooma är inte att tänka på, så en ny kamera har stått på önskelistan länge nu, men en vacker dag så...


Klockan före rengöringen.


Klockan efter rengöringen.

Nu känns den nästa för fin för att användas, jag får helt enkelt ha den vid speciella tillfällen.

Önskar er en trevlig helg




3 kommentarer:

  1. Den ser ju som ny ut ;o)
    Kram på dig!
    Monkan

    SvaraRadera
  2. Ja, oj vad fin den blev. Det syns faktiskt på kortet. Jag, Marcus och Emilia är i Uppsala hos min bror. Ska nog på Ikea alldeles strax.
    Ha en trevlig helg ni också! Många kramar!
    Katarina

    SvaraRadera
  3. Jättefin klocka, vilken skilnad det blev!
    Hade en liknande men min son, när han var liten och hans kompis lekte tydligen urmakare och jag fann den i hans rum i 100 delar, snyft det var den klockan det.
    Kram Anneli

    SvaraRadera