måndag 10 augusti 2009

Änglar.

Idag tycker jag att det mest känns som jag springer runt som en yr höna, har så mycket att hinna och så lite tid. Känner ni igen er? Jag börjar jobba imorgon så idag så går jag igenom allt material jag har och ser vad jag tror att jag kan komma att behöva. Sen så tvättar jag för fullt och märker upp barnens kläder, på onsdag börjar de förskolan. Sen så ska jag ju hinna ta hand om barnen också. Önskar så att jag hade fler armar och ben så jag kanske hann lite mera.

När vi var i Stockholm besökte jag Christina Schollins bod och salong. Det fanns så mycket fint där, ångrar så att jag inte köpte en ängel, men just då tyckte jag att den var dyr...



Istället köpte jag detta ljus, jag älskar som sagt ljus och riktigt längtar tills jag får börja tända det på kvällarna. Det är inte länge kvar nu...



Jag inhandlade även denna gulliga tvål, det var otroligt svårt att fota den, alla bilder blev jättesuddiga, detta är den bästa, så då kan ni tänka er.

Nej, tillbaka till tvätten. Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar