söndag 2 augusti 2009

Lyxlirare.

Så då var vi hemma igen. Min svägerska kallar oss för lyxlirare och jag kan inte annat än att hålla med. Vi har varit i Stockholm och bott på hotell, shoppat, besökt slottet, gamla stan, skansen och gröna lund. Det är bara synd att dygnet har så få timmar och att fötterna blir så trötta, jag önskar att vi hade hunnit med mer, men, men förhoppningsvis kommer det fler tillfällen. Det var jag, sambon och äldsta dottern som åkte iväg, småttingarna fick vara hos farmor och farfar eftersom de inte klarar av att åka bil.

Tänkte bara visa vad min sambo köpte till mig...



visst har jag tur. Jag har tillfälligt ställt upp den i hallen, men den ska hängas upp på sovrumsväggen så småningom.

Nej, nu ska jag ta och fortsätta packa upp, ville bara berätta vad jag gjort sen sist. Det blir mer bilder imorgon.

Sov gott

2 kommentarer:

  1. Det lät ju hur härligt som helst!
    Skönt att få lite egen tid ibland.
    Kram Monkan

    SvaraRadera
  2. Har just hittat din blogg =) Ska verkligen visa det här inlägget för Johan!! Superfint väggord kommer ju att bli super i sovrummet =)

    SvaraRadera