söndag 16 augusti 2009

Helgens bravader så långt.

I fredags var vi bjudna över till grannarna på kräftkalas, och vilket kalas det blev. Olivia som fullkomligt älskar kräftor åt nog ett helt kilo själv, vi andra delade på två kilo. Vi blev även bjudna på jättegod västerbottensostpaj, efterrätten var inte heller å leka med, supergott :). Tack igen P och S.



Lova njöt i fulla drag när hon fick passa upp N hela kvällen, hon gav honom vatten och majskrokar och kramade honom mest hela tiden.



Igår kom P, V och W och uppvaktade mig, eftersom jag fyllde år för ett tag sedan. Jag fick något som jag aldrig skulle unna mig själv, en pärm och ett kollegieblock i marimekko, tusen tack igen.

Idag var planen att jag skulle börja snickra på ett projekt jag har, men det regnar, så det känns inge roligt att stå ute och såga i blötan. Jag hoppas att det ger med sig snart, för jag är laddad. Hade först tänkt be min underbare sambo snickra åt mig, men kom på att jag vill prova själv. Går det inte, så får väl han rycka ut och göra klart ;).

Nej, nu är det dags att börja med lunchen så Nellie får ta och sova sen, hon är jättetrött.


1 kommentar:

  1. Jag är nyfiken på vad du tänker snickra,hoppas på bilder och uppdateringar om ditt projekt:)
    Kram o lycka till;)

    SvaraRadera