lördag 29 augusti 2009

Trött och slut.

Nu var det länge sedan jag skrev ett inlägg igen, jag är totalt slutkörd och utmattad. Jag har ingen koll på någonting längre, och jag som brukar ha stenkoll på allt. Det är riktigt jobbigt att känna att man vare sig orkar med det man brukar orka med, eller att man fullständigt glömmer bort saker som man inte brukar glömma i vanliga fall :(. Jag känner inte riktigt igen mig själv, men jag hoppas på bättring, förhoppningsvis är det bättre redan nästa helg. Det är ju så mycket jag vill göra, som mitt snickeri som inte ens är påbörjat. Jag skulle vilja ha orken att gå in i gamla köket och fortsätta riva, så Olivias nya rum blir färdigt någon gång, men framför allt skulle jag vilja ha mer ork för mina barn :(.

Är det någon som vet om det går att köpa ork och tålamod på burk???

Ha nu en skön dag i solen

1 kommentar:

  1. Tyvär har jag inget tips var man köper sånt,varken på burk eller flaska! Men den brukar komma tillbaka av sig självt. Man kan känna så ibland!
    Kram på dig!

    SvaraRadera