tisdag 18 augusti 2009

Det är mycket nu.

Det känns nästan som jag totalt glömt att jag har en blogg, men nu hittade jag igen den. Det är otroligt mycket nu, det är så mycket ogjort på jobbet och ikväll så kommer eleverna, vet inte hur jag ska hinna med allt. Nu ska jag jobba hemma ett tag, beräknar vara på jobbet 1 och eleverna kommer18. Det ska bli så kul och spännande att få träffa dem, se vad de är för filurer och hur mycket jag har att lära av dem ;).

Hemma vid så pågår inskolningen på förskolan för Nellie, hon är en riktig mammagris som gråter så fort jag rör mina skor när vi är hemma, så hon grät idag när jag lämnade henne. Det gjorde ont i mammahjärtat. De två andra tjejerna har bara vinkat glatt när jag gått, så det här är en ny erfarenhet för mig. Jag vet ju att det går över, men det känns ändå i hjärtat. Jag ska iaf hämta henne 11 då hon ätit lunch, sen ska hon få sova i sin vagn, skulle tro att hon kommer att vara helt slut av dagen.

Ha nu en bra dag i solen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar