söndag 5 juli 2009

Målning av trapphus.

När vi flyttade in i vårt hus såg källartrappen ut så här, inte allt för illa för att vara en trapp ner till källaren, men vi var inte riktigt nöjda.



Brandsläckaren följde med huset, och vi tycker den sitter bra till i trappen, så den har fått vara kvar där.



Den lilla hyllan blev snabbt förvaringsplats för sådant vi behövde under renoveringen uppe.



Skridskosäsong var det när bilderna togs, jag var höggravid och ville inte gå mer än nödvändigt i trappen, därför fick påsen hänga nära tillhands.

I november -08 så målade vi upp trapphuset. Jag är supernöjd över hur ljust och fint det blev. Nu skulle jag bara vilja byta ut ytterdörren mot en vit också, men det får bli ett projekt längre fram. Färgen på väggen är alcros dun på brytbas B.





Nu skulle jag bara ha tagit mig i kragen och piffat till lite också så det blir lite mysigare.



Hoppas ni får en riktigt bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar