fredag 10 juli 2009

Regnet det bara öser ner.

Åh, vad jag är less på detta regnande. Både jag och barnen längtar ut. Nu ser det ju ut som det ska bli bättre väder i morgon, jag hoppas på det allt vad jag kan. Planerna för dagen var att ta med småtjejerna på marknad, men regnet har som sagt öst ner, så vi stannade inne istället.

Dessa två små troll älskar verkligen varandra, i morse stod de framför tv´n när de såg på Saltkråkan och höll varandra i handen. Jag var bara tvungen att ta fram kameran, bilden blev tyvärr inte den bästa. De upptäckte naturligtvis vad jag höll på med och släppte varandra och kom och skulle titta på kortet jag tagit. Ja vad säger man, de är för goa.



Idag kommer Olivia hem, hon har varit hos sin pappa i en vecka nu. Jag har längtat jättemycket efter henne, det har småtjejerna också gjort. Så ikväll blir det en riktig myskväll.

Ha en bra kväll och var rädd om varandra.

1 kommentar: