onsdag 29 juli 2009

Underbart.

Sååå härligt det är att solen är tillbaks, som jag längtat. Tyvärr har jag inte riktigt hunnit njuta av solskenet idag, men, men jag hoppas på fler soliga dagar. Idag på fm så var jag och klippte håret, det var en evighet sen jag gjorde det sist, så det var välbehövligt. Efter det var det hem och äta lunch och sedan börja packa, vi ska ut på ett litet äventyr.

Mitt i packningen kände vi att barnen behövde lite sol och värme så vi gick ut så de fick leka ett tag. Då kom svärmor och svärfar och grattade mig i efterskott, mycket trevligt, och nu gör jag bara ett snabbt inlägg innan det är dags att äta och fortsätta packandet.



Dessa rosor fick jag av min kära mor när jag fyllde år.



Min pelargon blommar så fint.



Nellie provade på trehjulingen idag, det gick riktigt bra. Hade tänkt hinna med att fota Lova som fått en större cykel, men jag är helt enkelt inte tillräckligt snabb.

Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar