onsdag 22 juli 2009

Vart tar tiden vägen???

Jag är inne i en period nu när dagarna bara rusar förbi, tycker att jag inte hinner någonting. Jag måste säga att jag verkligen njuter av dagarna nu, sambon har semester och vi hjälps åt med barnen och huset, det är riktigt skönt. Med tanke på det så borde jag ju få en massa tid över när jag borde hinna med att göra saker, men så är det inte, dagarna bara flyger förbi.

Igår var jag och äldsta dottern och så nya Harry Potter filmen, så då gjorde jag ju något med henne iaf. Idag har vi varit till tandläkaren och kollat hennes tandställning, som det ser ut nu så slipper hon den i oktober, det blev hon riktigt nöjd över.

Idag ska jag ta mig i kragen och fixa till den nya fönsterlampan i hallen, vi köpte den för länge sedan, men som vanligt så stämmer inte kontakterna. Det är mitt projekt för dagen, sen ska jag se om jag kan lura sambon att sätta lite fler passbitar på plats i köket ;).

Ha nu en riktigt bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar