onsdag 1 juli 2009

Hur tänkte dom?

Jag läste en blogg här om veckan där innehavaren passerade ett underbart hus varje dag till och från jobbet (tyvärr kommer jag inte ihåg vilken blogg det var). Hon hade fotat huset och lagt ut det på sin blogg, det var underbart, en riktig pärla. Där jag bor finns det inga sådana hus, jag möts istället av dessa syner när jag är ute...



Om man nu tycker att det är snyggt med sån plast man brukar ha på altaner som tak på sin bro för att göra en "inglasning", så kan man väl åtminstone se till att den är hel? Som ni ser så är den trasig längst till vänster, sen bredvid fönstret så är den lappad med något vitt, ser inte klokt ut. Men spana in väggamplarna, det är en blomma i den ena, men inte den andra. Vad kan det vara för blomma tro???



En konstgjord julstjärna, den sattes ut för ca en vecka sen. Alla är vi olika och smaken är som baken, delad och tur är väl det.

Hoppas ni får en skön dag i solen.

1 kommentar:

  1. Jävlar vad läckert... Undra var de har köpt den där julstjärnan... snyggt, mkt. snyggt...

    Eller så inte.

    Hoppas allt är bra med er. Jag var nog ingen bloggerska trots allt. Hinner aldrig skriva nåt, eller vet snarare inte vad jag ska skriva som kan vara intressant för er andra att läsa... tråkig som man är =)

    Kram Emma

    SvaraRadera