tisdag 30 juni 2009

Vadagsrummet är helt klart :)

Så har äntligen soffan kommit :), så som vi längtat efter den. Den gamla var helt slut och trasig både här och där. Det känns bara lite surt att det skulle ta sån tid innan vi fick den nya, men nu är den här, jippi. Den är hur skön som helst att sitta i och nu ryms hela familjen framför tv´n igen, härligt.





Nu skulle jag bara ha tagit mig i kragen och gått igenom kartongerna och se vad det är vi har som möjligtvis skulle passa på väggarna i vårt nya vardagsrum nu när det är helt färdigt. Jag vet inte vad jag hoppas på mest, att hitta några bort glömda godingar, eller att jag ska "måsta" ut och handla lite ;). Som ni ser så är väggarna ekande tomma.



Vårt nya vardagsrum blev litet, men vi tyckte inte att vi behövde något större, vi ser ändå bara på tv där. Så vi är riktigt nöjda.

Hoppas att ni har en härlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar