torsdag 19 mars 2009

Beslutsångest...

Vi lånade hem lite, eller ganska många tapetböcker igår och satt och tittade i. Så mycket fint det finns, känns som det blir omöjligt att välja. Vi lyckades till slut enas om tapeter till både köket och vardagsrummet. Den till köket ville jag verkligen ha, hur fin som helst, fastnade för den på en gång. Den till vardagsrummet är också superfin, men där velade jag mellan flera olika. Så när vi till slut enats och allt känns bra och rätt så börjar jag tveka. Blir verkligen den där tapeten bra i köket??? Jag vet inte, måste nog titta i fler böcker... Snacka om beslutsångest. Den vi valde till vardagsrummet känner jag mig mer säker på, den blir toppen, men köket, nä, jag vet inte.

Idag fyller min älskade mamma år, grattis, grattis och hipp hurra på dig. Vi är dit bjudna på middag ikväll. Det är alltid skönt att få komma hem till mor och äta hennes goda mat :).

Det känns som våren kommer med stormsteg nu, solen skiner och det droppar från taken på dagarna. Gatorna blir blöta och snön den smälter, härligt. Njut av dagen.

1 kommentar:

  1. Vad skoj med nya tapeter,skulle jag oxå vilja ha:)
    Hoppas du lyckas bestämma dig och att den känns rätt.
    Kram Monica

    SvaraRadera