söndag 1 mars 2009

Hålet under trappen snart ett minne blott...

I helgen har det faktiskt hunnit hända lite nere i källaren. Sambon håller på för fullt att bygga igen hålet under trappen. Jag måste erkänna att det oftast är jag som kommer med "besvärliga" idéer om hur jag vill ha saker och ting, men den här gången är det faktiskt Samuel som gör det "besvärligt". Han har nämligen bestämt att det blir jättebra att bygga in hyllor under trappen, och han har säkert rätt, men vilket jobb. Vill han göra det så får han det naturligtvis, jag tror att resultatet kommer att bli toppenbra.



Lova är nu ute och åker sparklåda med sin mormor, jag ville ta ett kort på dem innan de for, men Lova vägrade. Nellie ligger ute och sover, så jag ska ta och passa på att plugga lite. Har inte alls hunnit med det i veckan så jag ligger en hel del efter igen :(

Ha en skön söndag och njut av dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar