onsdag 4 mars 2009

En riktigt härlig dag :)

Jag måste säga att idag har det varit en toppen dag, det blev inte speciellt mycket pluggat, men det tar jag igen i morgon.

I morse tittade jag in på Husmusens blogg och hittade igen Bagaren och kocken, snacka om att dom har otroligt mycket fina grejer. Rätt dyrt, men fint. Bl.a. hittade jag en massa roliga bakformar, tänk er traktor-tokiga som får en traktor-sockerkaka, eller någon som får en ros-sockerkaka. Ja det fanns hur många olika formar som helst.




Själv bakar jag inte så vansinnigt mycket längre, men tänk att ha en sån här fin kavel när man bakar bullar. Jag tror det skulle gå mycket lättare då, den finns i flera olika färger.



Olivia fick följa med Emilia till badhuset idag, de har haft hur kul som helst. Katarina är verkligen hur snäll som helst när hon tar med sig två extra barn + två av sina egna till badhuset.

Själv har jag varit till ylva och surrat bort en stund :)

Sambon har hunnit ner i källaren och gipsat lite till och fixat med hyllorna. Han är jätteduktig.



Hoppas att ni också haft en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar