fredag 27 mars 2009

Lyxig helg.

Så var det helg igen, underbart. I helgen ska jag och sambon åka och bo på hotell, ska bli så lyxigt. Tänk att få gå på toaletten utan en massa barn runt benen, eller någon som står och bankar på dörren. Sen att få äta utan att behöva passa upp barnen hela tiden, längtar. Men utav erfarenhet så vet jag att jag kommer att sakna mina älsklingar redan i kväll. Jag har aldrig varit ifrån småttingarna mer än ett dygn tidigare. Vi ska iaf åka till Ikea och beställa kök, sen ska det inhandlas en del små saker också. Tyvärr så blir mycket billigt, dyrt.

Igår kväll var det kalas för hela slanten. Linn fyllde två år och fick ordentligt med hjälp av Lova med att öppna paketen. De är allt bra söta de små liven.






Linn fick bla en docka som hon önskat sig. Oj, oj, oj vad hon skötte om dockan på kvällen. Den skulle äta, sova, åka vagn osv.

Nej ha nu en riktig bra helg.

1 kommentar:

  1. Oj,vad härligt det lät:)
    Hoppas ni får trevligt,passa på att njuta riktigt mycket.
    Kram Monkan

    SvaraRadera