tisdag 24 mars 2009

Solen är tillbaka :)

Så äntligen är solen tillbaks, jippi. Jag måste säga att Lova har tur med vädret på sina utflyktsdagar, jag tror det har varit sol de allra flesta.

Jag har hunnit göra färdigt alla uppgifter som ska vara klar tills på torsdag, så jag la in dem igår för bedömning. Jag måste erkänna att jag blev något förvånad i morse när jag slog igång datorn och uppgifterna redan var bedömda, snabbt jobbat av min lärare. Jag är riktigt nöjd med resultatet och fick en positiv bedömning av min lärare, alltid lika skönt :). Så idag blir det inget pluggande, utan jag ska ta tag i garderoberna och tömma dem, så att det är gjort när de ska rivas.

Sen så hoppas jag hinna ut på en promenad när Nellie vaknat. Hon är så fruktansvärt förkyld den lilla stackarn. Det rosslar när hon andas, snuvan rinner och nu har hon fått hosta också. Skulle tro att febern kommer när som helst. Efter det är det en eftermiddag med fullspäckat schema, först ska Lova till läkaren, en timme senare ska Olivia klippa sig, två timmar senare har jag ekonomimöte och två timmar efter det börjat så ska jag i väg och få massage. Det känns som det är välbehövligt, har nått som gör riktigt ont i ryggen. Framförallt när jag hyvlar ost, tur att man inte gör det hela dagarna.

Njut nu av solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar