måndag 9 mars 2009

Vardag igen.

Så var sportlovet över för den här gången, tiden går så fort att jag inte hinner med. Trots det måste jag erkänna att vi hunnit med en del den gångna veckan. Bara det att vi faktiskt har hunnit tittat på golv till kök, vardagsrum och Olivias rum. Sen så har jag ritat upp vardagsrum och Olivias rum och de möbler vi vill ha i de rummen och prov möblerat. Vardagsrummet blir inte stort, men det hade vi inte räknat med heller. När Olivia har flyttat hemifrån om 10-15 år så har vi tänkt göra hennes blivande rum till vardagsrum, så det här är en tillfällig lösning (om man nu kan kalla en så lång tid för tillfällig). Då blir vardagsrummet matrum, det sitter nämligen ihop med köket. Det kommer säker att bli jättebra, bara det blir färdigt.

Nere i källaren har sambon spacklat färdigt och fått dörren på plats under trappen, så nu ska det slipas en sista gång. Sen är det bara att väva och måla, så det känns som att det snart är klart. Det är alltid skönt när man får bocka av saker som färdiga .



Nej, nu är det dags att studera, jag hann faktiskt riktigt mycket igår, så nu ligger jag inte super risigt till längre.

Ha en bra dag :)

1 kommentar:

  1. Men du, tjusigt det blir, ni är så duktiga! Kommer bli kanoners :)Sitter med schemat jag, som vanligt haha, kramis

    SvaraRadera