onsdag 4 mars 2009

Egen tid.

Jag såg på Familjen Annorlunda i måndags, familjerna där verkar duktiga på att ge varandra egen tid. De säger att det är viktigt att prioritera det för att få nya krafter och orka ge positiv energi tillbaka till familjen. Jag tycker att det låter klok, det är tyvärr något som vi här hemma är dåliga på. Finns det lite tid över så ska det renoveras och fixas eller så sjunker man bara ner i soffan. Men igår fick jag lite egen tid, var iväg och fick massage. Hur skönt som helst, på torsdag är det sambons tur.

Idag så är det pluggning som gäller, sen ska jag se om jag kan åka och hälsa på en kompis. Det var så länge sedan jag var där.


Den här lampan står i vårt sovrumsfönster. Jag gillar den skarpt, trots att den är sned och vind.

Ha nu en skön dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar