lördag 28 februari 2009

Sparktur.

Vilket väder det är idag, solen vill bryta igenom molnen samtidigt som det snöar lite lätt. Jag önskar att solen vinner.

Idag har Olivia börjat att fundera på hur hon vill att hennes nya rum ska se ut. Vi ska göra om köket, och då ska Olivia få ett nytt rum. Det är riktigt spännande att se vad hon hittar och hur hon vill att rummet ska se ut. Olivias gamla rum kommer Nellie att få, jag längtar så tills det är klart.

Idag blir det en tur på köpingen, jag tror jag tar sparklådan och Lova med mig. Hon fullkomligt älskar att åka sparklåda, och så har hon längtat ut sedan igår. Hon är en riktig utetjej.

Kvällen är bokad för melodifestivalen, sista deltävlingen. Nu är det snart slut för denna gång.

Ha en skön lördag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar