tisdag 12 maj 2009

Friska :)

Nu är vi friska, så skönt att vardagen är tillbaka. Nu ska jag ta itu med studierna, ligger långt, långt efter, finns nog inte en enda chans att jag hinner färdigt till träffen på torsdag. Ja,ja det löser sig.

Här i Vännäs har våra flyktingar tvingats fly från en lynchmobb, jag blir så arg. Vad är det för slags människor som gör så? Tycker att det är skönt att så många slöt upp till manifestationen igår kväll, hoppas det blir lika många på fredag då nästa är. Flyktingarna är tillbaka på orten, och jag hoppas av hela mitt hjärta att de nu ska få vara ifred och få en möjlighet att känna sig trygga och välkomna.

Igår hann jag sy kuddfodralet till kudden i hallen, så idag ska jag fara till Linda och lämna in den för brodering. Hoppas att det går fort att få den klar.

Ha nu en bra dag och var rädd om dina nära och kära

2 kommentarer:

  1. Tack för ditt samtal! Det värmde... Lycka till m studierna, kram vicke!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att ni fått bli friska ,hoppas det håller i sig nu så du får tid och ork till studierna!
    Kramar Monkan

    SvaraRadera