måndag 18 maj 2009

Härligt.

Åh, så härligt med sol och sommarvärme, jag njuter i fulla drag.

Igår var jag flitig som en liten myra. Jag hann med att pusta alla fönster på övervåningen och byta gardinerna. Hann även påbörja att putsa fönstren på inglasningen, inte riktigt färdig än... Sen så hann jag även med att sy ena gardinkappan till nya köket.


Lova fick sina älskade björn gardiner igen.


I vårt sovrum blev det mina vita gardiner med kina tecken på.
Gillar dem lika mycket nu som när jag köpte dem för nio år sedan.

Jag var även ute med barnen en stund, och då passade jag på att rensa min trekantsrabatt, det blev så fint. Nu skulle jag bara ha tagit mig i kragen och grävt upp mina döda mossfloxar, och planterat något annat, och hoppas på att de överlever.

Sambon har nu spikat in alla listerna i datarummet och vardagrummet, så nu får vi bocka av dessa rum som färdiga :), en underbar känsla.

Vi var ju även på kalas igår, Amandas mormor hade bakat en ljuvligt god tårta, resten av fikat var också mycket gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar