onsdag 20 maj 2009

Spisen har kommit :)

Att spisen inte dök upp igår som lovat förvånade mig inte det mista. Att försäljaren ringde idag och ville komma och leverera spisen förvånade mig mycket. Det är alltid kul när man får bli positivt överraskad. Så nu är den här vår efterlängtade spis. Vi ville ha en spis med dubbelugn, och då fanns det inte så mycket att välja på, men jag tror att det här kommer att bli superbra. Nu är det bara micron kvar, den skulle komma nästa vecka, vi får väl se om det blir så.


Här är vår efterlängtade spis.

Igår kväll traskade familjen över till grannen och hämtade lite växter ur hans rabatter. Han var dock inte hemma och det var lite svårt att veta vad allt var, så det blir nog ett besök till redan ikväll. Sen så tog vi bort all mossflox ur trekanten, det är bara att konstatera att de trivs inte där. Så nu hoppas jag att några av plantorna vi hämtade ska trivas bättre, helst mycket bättre. Jag återkommer med bilder när vi håller på att vara klara med rabatterna.

Ha nu en riktigt skön dag i solen.

2 kommentarer:

  1. Snart har ni ett komplett kök,även om det har tagit er tid att få hem alla vitvaror:)
    Kram på dig! Monkan

    SvaraRadera
  2. Cool ;) Blir bra när jag kommer på invigningsmiddagen! Plankstek borde ju funka bra! Kramis vickan

    SvaraRadera