tisdag 19 maj 2009

Vad har hänt???

Jag förstår ingenting. Någonting har hänt med min blogg. När jag loggar in ser den ut så som jag vill ha den, men om jag inte är inloggad så är allt mycket mindre, varför? Det har inte varit så förut, någon som vet vad som kan ha hänt. Tips mottages gärna, hur ser det ut när ni går in på den, är det som det brukar eller är allt mycket mindre? Jag blir galen...

Idag håller jag tummarna för att vår spis ska komma, hoppas, hoppas, hoppas. Sen så känns det skönt att det är kort vecka, då kanske vi hinner med att göra ett ryck i köket igen. Sambon ska visserligen jobba på fredag, men vi får ju en extra köksdag på torsdag :). Längtar så tills allt är färdigt.

Det är grått idag, hoppas att solen kommer fram snart igen. Jag planerar nämligen att gå över till grannen och rensa hans rabatter på plantor. Han har skilt sig och fd frun har planterat blommor överallt, nu vill han ta bort det och göra en bmx bana till sonen. Så då gäller det ju att passa på. Så det blir till att ta tag i rabatten ut mot vägen tidigare än beräknat, men ibland är det väl så.

Nej, nu ska jag återgå till mina studier. Alla böcker är lästa och nu håller jag på med min slutuppgift som handlar om portfolioarbete.

Ha en riktigt bra dag där ute

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Jag tycker att din blogg ser ut som vanligt,inget är mindre än förut.
    Vilken tur du har som bara kan gå till grannen för att få nya växter.
    Kram Anneli

    SvaraRadera