onsdag 13 maj 2009

Plötsligt händer det...

Jippiiiii, våra vitvaror har kommit, nästan alla iaf, nu är det bara spisen som saknas. Den ska komma på tisdag nästa vecka, hur det blir med den saken återstår ju att se. Men det känns så skönt att vi äntligen kan fortsätta med köket nu.

Igår kväll försökte sambon spika in lite foder runt dörröppningarna, men eftersom barnen inte var på sitt bästa humör så gick det lite si och så med den saken. Det är iaf klart mellan hallen och vardagsrummet.

Jag har precis pratat med hon som är ansvarig för kursen jag går, och berättat läget för henne. Jag hinner inte färdigt. Hon var väldigt förstående och skulle försöka ordna så jag fick opponera på någon annans powerpoint som inte heller kan komma, om det nu finns någon sådan. Jag vill verkligen avsluta den här kursen nu och inte nästa vår när den går nästa gång.

Ha en bra dag så hoppas jag att vi hinner få in lite vitvaror ikväll trots att jag ska i väg på föräldramöte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar