fredag 15 maj 2009

Nöjd.

Nu medan renoveringen gått på sparlåga så har jag hunnit med att ta hand om hemmet lite. Bl a så har jag sytt ett överdrag till en madrass och ett örngott som jag nu har på min bänk i hallen.


Så här hade vi bänken förut.


Så här blev resultatet.


Visst känns det välkomnade med välkommen?

Jag ska villigt erkänna att jag snott idéen från Nettan med bloggen a´la Nettan. Hon har en underbar blogg och jag får sån inspiration när jag tittar in till henne. Precis som Nettan så har även jag lämnat in örngottet för brodering. Måste säga att jag tycker att det var värt var enda krona. Jag är supernöjd, ser redan framför mig hur det kommer att bli fler, en på våren, en på hösten, en till jul osv.

Ha nu en skön dag i solen

2 kommentarer:

  1. Super snyggt blev det;)
    Mycket välkomnande och mysigt!
    Kramis Monkan

    SvaraRadera
  2. Åh så fint det blev! verkligen :) Har faktiskt hunnit nämna till moder jacob att jag gärna vill ha brodyr jag med, hihi :) Det är så fint & hemtrevligt! Trevlig helg & lycka till på IKEA = :)

    SvaraRadera