onsdag 24 juni 2009

Dagarna flyger iväg...

Så nu var det ett tag sedan jag hann med att blogga. Jag trodde att det skulle bli enklare att blogga nu när det är sommar och inga tider att passa, såå fel jag hade. Till att börja med så finns det tider att passa ändå, och sedan är konkurrensen om datorn mycket tuffare när både Lova och Olivia är hemma.

Världens bästa Katarina ringde iaf igår och undrade om jag och barnen skulle med på badet, hon hade läst bloggen och tyckte att hon kunde ställa upp så barnen fick bada. Det är riktiga vänner det, tack Katarina. Någon riktig tur med vädret hade vi inte, precis när vi ska gå började det regna, men vi traskade iväg iaf. Väl framme började det åska, suck :(, men den var långt borta så barnen hann väl bada i en kvart innan den kom närmre, så då var det bara att masa sig hem igen.

Idag har vi varit på öronmottagningen med Nellie, det gick hyfsat bra, nästa gång hon har öroninflammation måste vi in på sjukhuset så de får kolla upp henne där och ta beslut om hon ska få operera in rör i öronen.

Nu är Lova redan less på att jag sitter vid datorn, så jag säger väl ha det så bra så länge.

1 kommentar:

  1. Samma data kö i alla familjer tror jag...
    Bättre lycka nästa gång maed badet hoppas jag!
    Tingeling Sussi

    SvaraRadera