fredag 26 juni 2009

Sol och bad.

Så underbart väder vi har nu, sol och riktigt, riktigt varmt, sååå härligt :). Dagen igår tillbringades på badet, vi styr kosan dit idag igen. Olivia är ju så stor så hon klarar ju sig själv på badet, kommer och fikar och ber om pengar till glass, men i övrigt ser man inte till henne. Småttingarna däremot får jag hålla järnkoll på. Igår när vi skulle gå hem så försvann Lova medan jag höll på packa ihop alla sakerna. Efter många om och men hann jag ifatt henne -Jag ska hämta Olivia sa hon då. -Ja, men hon ska inte med oss hem nu, hon får stanna en stund svarade jag. Då skulle naturligtvis Lova också stanna en stund...

I helgen har Olivia fotbollscup, jag kan inte säga att jag ser framemot att stå i denna värme i 2.5 timmar och steka hamburgare...

Hoppas ni får en riktigt skön helg

3 kommentarer:

  1. Vill också på badet o sola :) Syns kanske nästa vecka :)Kram vicke

    SvaraRadera
  2. Härligt för barnen at få bada:)
    Jag håller mig helst inomhus jag,haha!
    Kramar Monkan

    SvaraRadera
  3. Härligt med bad när det äntligen är sommar och sol!
    Lycka till både med matcherna för dottern och hamburgarna...
    Tingeling Sussi

    SvaraRadera