måndag 1 juni 2009

Måndag igen....

Jag tycker dagarna fullkomligt bara flyger förbi nu. Hinner inte alls med allt jag planerat, eller skulle vilja. Jag trodde att vi innan helgens slut skulle ha flyttat in färdigt i nya köket, men så är det inte. Det finns fortfarande porslin och plastbunkar kvar i gamla köket, ni vet det man inte använder så ofta. Jag hoppas att vi hinner flytta färdigt allt idag/kväll. Det är nämligen en fullbokad vecka som ligger framför oss med många möten och lite läkarbesök på det.

I helgen har vi faktiskt passat på att njuta lite av det fina vädret också, man vet ju inte när det kommer tillbaka nästa gång.

På morsdag fick jag en så underbar hortensia som jag bara måste dela med mig av.



Ha nu en riktigt bra måndag så ska jag ta itu med det sista av studierna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar