lördag 13 juni 2009

Plantering.

Idag har jag äntligen tagit mig iväg och köpt lite blommor, som jag längtat, men nu är det gjort. Jag har planterat spanska margueriter tillsammans med vit kantlobelia i krukorna som jag köpte för några veckor sedan.



Sen så har jag planterat pelargoner tillsammans med vit kantlobelia i en av zinkbaljorna jag hittade i garaget. Det blev så fint.



Zinkbaljan placerade jag på bron vid dörren, så att jag ska få njuta varje gång jag kommer hem, eller när jag sitter på bron och njuter av solen.



Nu ska jag ta och göra en kladdkaka, vi ska få besök ikväll och det är alltid kul om man kan bjuda på efterrätt. Men eftersom jag har både idetorka och dåligt med ork så får det bli kladdkaka.

Ha en skön lördagskväll

2 kommentarer:

  1. Härligt med fina planteringar!!!
    Ha en bra dag/Agnetha

    SvaraRadera
  2. Hej! Första gången jag hittar in till dig! Härligt med sommarlov, fast visst rusar tiden fram något alldeles ofantligt fort...
    Härliga planteringar du fixat så här till sommaren.
    Tingeling Sussi

    SvaraRadera