fredag 5 juni 2009

Micron har kommit :)

Igår var jag som sagt och besökte min nya arbetsplats, spännande. Vad mycket nytt jag ska få lära mig nu. Vi ska träffas en heldag och planera upp lite för hösten senare och försöka få till schemat för alla. Det verkar inte vara det lättaste, men det brukar ju lösa sig.

Efter många om och minst lika många men så fick jag till programmet och mikrofonen till datorn igår så att Olivia kan läsa och jag kan göra den sista uppgiften jag har kvar på denna kurs. Ska bli så oerhört skönt när det är klart, jag riktigt längtar...

Nu har vi äntligen fått alla vitvaror, så nu har min älskade mor fått tillbaka sin micro. Så nu väntar vi bara på karusellen till kastrullskåpet, sen har vi fått alla saker till vårt kök.

Jag har hittat igen lite spännande saker i garaget som jag tänkte visa för er en solig dag, så det får vänta minst tills imorgon för idag är det bara grått och kallt.

Ha det så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar