torsdag 11 juni 2009

Skolavslutning.

Idag blir det sommar på riktigt, för idag är det skolavslutning. Tänk att min lilla tjej redan går ut fyran... Det är inte klokt vad tiden går, och liten är hon ju knappast längre, framför allt inte med tanke på att hon är äldst av mina tre tjejer.

Om en liten stund kommer min mamma och ska vara med Nellie medan hon sover så jag kan gå iväg på skolavslutningen i lugn och ro. Jag måste ha världens snällaste mamma. Efter det tänkte jag köpa hem lite gofika så vi kan fira efter att jag hämtat hem Lova från förskolan. Det är Lovas sista dag på Ugglan idag, till hösten börjar hon på Svalan. Det känns lite jobbigt att lämna denna underbara personal kvar, men Nellie kommer ju så småningom också att få vara med dessa underbara människor. Sen så vet jag att personalen på Svalan är lika underbara och goa, men det känns lite i hjärtat ändå.

Nej, nu är det dags att ila iväg. Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar