onsdag 10 juni 2009

Lycka.

Har idag fått besked om att jag är godkänd och klar med mina studier för den här gången, sååå skönt. Ett tag trodde jag aldrig att jag skulle klara av att ro denna kurs i land, men det gick :). I höstas var det inga problem alls att få studierna att fungera, men nu i vår har det varit värre med att få ihop tiden. Till att börja med så sover ju Nellie mindre nu än i höstas, men sen så har ju barnen varit sjuka en hel del och då är det svårt att plugga.

Igår kväll var det grillkväll på Lovas förskola, det var supermysigt. Vilken underbar personal Lova har haft det här året. De hade ordnat så fint med tipspromenad och kaffe, te, saft och sockerkaka och chokladbollar efter maten. Sen när det var dags att gå hem fick barnen gå till vargen Harald och hämta en överraskning ur hans rygg, en klubba. Det var mycket uppskattat.

Nu ska jag bara njuta av att kursen är färdig, sen ska jag ta itu med hushållsarbetet som blivit liggande för att få kursen klar.

Hoppas ni får en riktigt bra dag

2 kommentarer:

  1. Det måste vara skönt att få godkänt på kursen! Grattis!

    Tack för dina snälla ord om mina keramikskapelser! Mest energi till mitt pysslande har jag ju på helger, då ligger jag i som sjutton. Såhär en vardagskväll efter jobbet är det lite sämre bevänt med energin...

    SvaraRadera
  2. Grattis! Du har varit så duktig:)
    Kram Monkan

    SvaraRadera