lördag 21 februari 2009

40-års fest

Just nu sitter min sambo i bilen, han har varit och hämtat min kusin som kom hem från Thailand igår kväll. Han ska bo hos oss tills imorgon, han bor 21 mil härifrån. Alltid lika kul att träffa honom, jag gillar hans humor. Anledningen till besöket är att min bror har sin 40-års fest ikväll. Inte dåligt att orka fara på fest när man precis kommit hem från utlandet. Han har inte ens varit hemma än, men för Micael är det inga problem, snarare bara trevligt. Det ska bli kul att komma iväg och uppvakta storebror:) Grattis, grattis älskade storebror.

Senare idag ska vi fara och lämna småttingarna hos farmor och farfar, de ska sova över där inatt. Det blir premiär för Nellie, hon har aldrig sovit borta. Jag måste medge att det känns lite tungt i mammahjärtat, men det går säkert jättebra för henne iaf.

Nej nu är det dags att koka kaffe och göra fika åt resenären som snart kommer.

Hoppas ni får en riktigt bra dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar