fredag 13 februari 2009

Pyssel i källaren



I helgen ska jag och sambon försöka att bygga igen hålet under trappen. Vi ska bygga en liten dörr så vi kan förvara kakel, klinker och annat som blivit över när vi renoverat, men som kan vara bra att ha senare. Sen så ska det gipsas, spacklas, vävas och målas. Ja ni hör vår helg är räddad. Hoppas nu bara att det finns lite ork kvar sedan barnen lagt sig, så att vi tar oss ner i källaren också...

Idag är det underbart väder solen skiner från en klarblå himmel och det är bara -12 grader i skuggan. Önskar att jag kunde ge mig ut i solen på en långpromenad, men Lova är hos mormor så att jag ska få chansen att hinna läsa ut boken innan den ska lämnas in på biblioteket igen. Så det gäller att passa på när man har chansen.

Njut nu av solen :)

1 kommentar:

  1. Hejsan Anna! Fin blogg du har:)
    Jag kollar in här titt som tätt så du vet;)
    Kramar Monica

    SvaraRadera