lördag 14 februari 2009

Underbara dag...

Dagen kunde inte ha börjat bättre, Olivia sa redan igår kväll innan hon gick och la sig -När Lova och Nellie vaknar imorgon får du väcka mig så går jag ner med dom, så får du och Samuel sovmorgon. Gulligt va? Så i morse när Nellie vaknade 7.20 så var jag på väg in med henne till Olivia, då hon kommer och möter mig i dörren, tar Nellie och går ner. 8.10 kommer hon upp igen, då har Lova vaknat, hon tar henne och går ner. 8.30 kommer alla tre tjejerna upp igen, med frukost på säng till mig och Samuel. Vi har världens finaste barn, älskar dem hur mycket som helst. Tack Olivia för att du är en så duktig och snäll tjej. Världens bästa storasyster.

Dagen blev ju inte direkt sämre när jag fick dessa vackra rosor av sambon...



Nu är vi precis hemkomna från kalas, Samuels systerbarn har fyllt och fyller snart år, så vi har varit och uppvaktat dem idag. Mycket gott fika :) Nej nu är det dags att börja förbereda för middagen, vi har bjudit mamma på middag. Kul att få skämma bort henne ibland. Hon är en ängel som alltid ställer upp för oss, det är kul att kunna få göra något tillbaka.

Sköt om dig och dina kära...

1 kommentar: