måndag 23 februari 2009

Lavoaren

Så var helgen slut. Det är inte klokt vad dagarna och veckorna går fort, februari är snart slut. Jag visade bilder på mina tennspeglar tidigare som jag saknar så och inte har någon plats för. Nu tror jag att jag har kommit på en lösning. Det är nämligen så att jag har en lavoar som jag också saknar hur mycket som helst, som står i ett hörn i förrådet. Den ska jag plocka fram och måla vit, sen ska jag ställa den i tv-rummet på övervåningen där vi nu har en bokhylla. Speglarna hänger jag upp ovanför, det är så jag haft det tidigare. Knopparna som nu sitter på lavoarens lådor vill jag byta ut mot några andra som bättre stämmer överens med lavoaren. Jag tror att det kan bli hur fint som helst:)

Ha en riktigt bra dag i snön, och kör försiktigt:)


1 kommentar: