tisdag 24 februari 2009

Underbara fettisdag

Denna dag är underbar av minst två anledningar. Till att börja med är det underbart väder och bara 2 grader kallt. Jag nöjt i fulla drag när jag gick och lämnade Lova på förskolan, och sedan hela vägen hem igen. Lova skulle iväg på utflykt, med pulka, skrana, varmchoklad och kex ner till älven, visst låter det härligt. Själv fick jag skynda mig hem igen, för nu ska jag plugga. Det gäller att passa på medan Nellie sover, hoppas vi hinner ut och njuta av vädret när hon ätit lunch.

Den andra anledningen till att det är en underbar dag är ju att det är fettisdag. Jag har varit så duktig i år och inte ätit en enda semla hittills, men idag blir det ändring. Jag älskar semlor!



Var rädda om er och ät riktigt många semlor nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar