tisdag 17 februari 2009

Varför har vi inga hela väggar?

Jag önskar att vi hade fler väggar, ja eller inte väggar för det har vi ju fyra stycken i varje rum, men fler hela väggar. I vårt hus så har vi inte en enda hel vägg, dvs inte en enda vägg som det inte sitter fönster, dörr, garderober eller sned tak på. Det gör att saker som vi hade på väggarna i lägenheten finns det ingen plats för. En av de saker jag saknar allra mest är mina tennspeglar som jag ärvt av min mammas faster. Jag hoppas på att vi lyckas med att få fler hela väggar nu när vi renoverar och bygger om huset. Jag vill inte ha dessa speglar liggande i garderoben längre.




I dag är det riktigt kallt, det var -30 i morse när jag klev upp, men eftersom solen skiner från en klarblå himmel så har det blivit lite varmare. Det håller väl i sig tills solen går ner igen. Hoppas det är varmare imorgon när Olivia ska åka skidor med skolan igen.

Nej nu ska jag fortsätta läsa min bok, den är snart slut. Sköt om dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar